30 Ağustos 2007 Perşembe

Emrah - Farzet ki Ben Bir Yalanım

Emrah - Farzet ki Ben Bir Yalanım



Verse 1:
Bir rüzgarlik, ömrü olan,
Ben daglarda, bir dumanim,
Bir varmis bir yokmus gibi,
Farzetki ben bir yalanim,
Bir rüzgarlik, ömrü olan,
Ben daglarda, bir dumanim,
Bir varmis bir yokmus gibi,
Farzetki ben bir yalanim.

Unut beni, bir dün gibi,
Savur beni, bir kül gibi,
Güz mevsimi, bir gül gibi,
Farzetki ben bir yalanim.

Chorus:
Ne cok sevdik ne de yandik,
Bir rüyayi gercek sandik,
Hic birseyi paylasmadik,
Farzetki ben bir yalanim,
Ne cok sevdik ne de yandik,
Bir rüyayi gercek sandik,
Hic birseyi paylasmadik,
Farzetki ben bir yalanim.

Verse 2:
Bir rüzgarlik, ömrü olan,
Ben daglarda, bir dumanim,
Bir varmis bir yokmus gibi,
Farzetki ben bir yalanim.


Unut beni, bir dün gibi,
Savur beni, bir kül gibi,
Güz mevsimi, bir gül gibi,
Farzetki ben bir yalanim.

Chorus:
Ne cok sevdik ne de yandik,
Bir rüyayi gercek sandik,
Hic birseyi paylasmadik,
Farzetki ben bir yalanim,

Ne cok sevdik ne de yandik,
Bir rüyayi gercek sandik,
Hic birseyi paylasmadik,
Farzetki ben bir yalanim,

Ne cok sevdik ne de yandik,
Bir rüyayi gercek sandik,
Hic birseyi paylasmadik,
Farzetki ben bir yalanim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder