30 Ağustos 2007 Perşembe

Ender - Ajdara Diss

Ender - Ajdara Diss


medyamı boş koy hepsi cenabet ülkemdeki kıyamete alamet çikitayı siktir et de ne bu sucuğu ajdar yırtık kondom çocuğu gülün ama bu durum toplum yarası çözümü gençlikse aptal yarısı mankeni yolla malafatı dikeyim seni alkışlayan elleri sikeyim insan ırkında sen çok özelsin rahme düşen en aptal spermsin eğitim sistemine tek yanıtsın darwin teorisine ilk kanıtsın televizyon dediğiniz bi boktur çıkıp içine sıçmayan göt yoktur caner tülinler ahu meriçler yettiniz artık ulan aç piçler
ey çılgın Türk uyan artık uyan kuyunu kazan çok yok bu sesi duyan daha neyi nasıl anlatmalı bilemem suratıma bakın ama ben bunu bilemem sen kuyu göster ben de taş attım soktum tersten gözünü yaşarttım popunuz şakşak topunuz yavşak yine özenti rap geçti taşşak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder