30 Ağustos 2007 Perşembe

Enver - Işıkları Söndür

Enver - Işıkları Söndür



ışıkları söndür,
başları döndür,
kendini kandır,
kalpleri öldür...

yokmuş geri gelen hepsi boşta bak,
son sesi werde ritmi kafana tak,
lan bana lak lak etme sakın aptal,
aç kutunu dik kafana ye şaplak,
çıkar lafı dilinden hadi bana anlat,
buluruz çaresini köşe başı k.ltak,
hevesini kırma rap sana patlak,
vermeden anla son ses çatlar bardak,
benim adım env3r rapleri dizer,
çaresi kalmazsa yedeğide geçer,
bulamadan bilirsin işini sen gidersin,
sonlara gelmeden tutamadan işersin,
günleri estir kızları değiştir,
çile benim olsun hasreti geçiştir,
takla atar gelirsin sen benim delimsin,
olmadı güzelim dön bidaha wersin,

ışıkları söndür,
başları döndür,
kendini kandır,
kalpleri öldür...

saydır kelimeleri hepsi bitsin,
başkası wermeden sen wermelisin,
içmelisin hepsini bitirmelisin,
gece daha bitmeden bana gelmelisin,
gözlerini kapatıp salla ellerini,
ben sana dönmeden söndür ateşimi,
pembe kokan geceleri kucakladım şimdi,
bi sen kaldın yarım hadi bitir beni,
dertlere ofline gecelere açık ol,
sokaklar sakin ama sen yinede ayık ol,
herşeye atla birazda kaçık ol,
bak tribe girdim şimdi hadi burdan kaybol,
başım çatlıo club sesi yüksek,
içindeki güzelmiş oldukça esnek,
ben yoruldum birazda sen ol bana destek,
ses yine yükseldi hadi sende sek sek,

ışıkları söndür,
başları döndür,
kendini kandır,
kalpleri öldür...

Basinda çatlar midende patlar,
Sen daha soyunmadan atildi zarlar,
Gece bugün büyülü yildizlar parlar,
Aklini basina al içmeden çarpar,
Dagittin kendini eteklerin sürünsün,
Üzülme artik lan yüzün gülsün,
Fazla simarmadan havaniz sönsün,
Sen çok sarhossun yanindaki sürsün,
Kapat gözlerini zaman dursun,
Bütün bu sesler beynine vursun,
Kalbinin üstüne bi darbe konsun,
Bedenim kus gibi dokunmayin uçsun,
çok geç kalma annen kapida bekler,
Içeriye girince baban seni tekmeler,
Sus ses çikarma uyanicak bebekler,
Bidahaki geceler hep seni gözler...

isikları söndür,
Baslari döndür,
Kendini kandir,
Kalpleri öldür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder