30 Ağustos 2007 Perşembe

Erci E - Bin Arabama

Erci E - Bin Arabama

Albüm Adı : Bin Arabama


Çalistir motoru siki tut direksiyonu
Bu benim arabam çabuk bitirir her yolu
Trafik lambada geldik yanyana 2 araba
Güzel kiz direksiyonda bakakaldim sana

Lamba yesil olmus senin gözlerine dalmisim
Son gazla kaçtin seninle tanisamadim
Fazla kafama takmadim arkadaslari çagirdim
Bulusup takilalim gezelim tozalim dedik

Araba var mi
Galiba yok
Hiç önemli degil arabamda yer çok
Atlayin arkaya ben hazirim vites takmaya
Gaza basip da kilometreleri saymaya
Yerine göre yavas yavas sürüyorum
Diskonun önünde kizlari görüyorum
Teker teker seçip arabaya atiyorum
Zaman harcamadan yine gaza basiyorum

Gel hadi takil bize bin arabama
Geziyoruz yollari müzik çaldikça
Bin arabama bin arabama bin

Bum şak bum bum şak
Arabanin içi diskotek gibi olacak
Direksiyonu çeviriyorum sag sol
Sol sag trafik çok düzenli burasi almanya
Hiç sasirma poliS amca durdurursa
Kontrolden sonra hemen yola devam gazla

Çaliyor benim cep telefonum birden 'alo' .
Az bir zaman sonra birsen yanimda arabada
Kisa etegi kalkti yukariya oturunca
Üç iki birsen beni delirten
Arabanin içi koku sariyor parfümünden
Günes batiyor heryer kirmizi isik
Yol devam ettikce vucutca yaklastik

Gel hadi takil bize bin arabama
Geziyoruz yollari müzik çaldikça
Bin arabama bin arabama bin

Ben gaza basarsam senin araban yetismez
Böyle devam edersen yolun hiç bitmez
Tekerleklen yolu ezip geçen
Her yarisa katilirim ben seninle

Önce geç yanima günesli havada
Tur atmaya evet fors yapmaya
Araba sürerken radyomu açarim ben
Takarim kaseti 'erci e' den

Ne güzel gezeriz beraber olunca
Dolu araba ercİ E yine yolda
Hafta sonunda bizi tutmaya kalkma
Ama istersen bize uzaktan el salla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder