30 Ağustos 2007 Perşembe

Eren - Kusuruma Bakma

Eren - Kusuruma Bakma

Albüm Adı : Kusuruma Bakma


Acıların Ortasında Kaldım
Çok Yanlızım Çok Bunaldım
Ağlarım Diye Sevinsende
Gülerim inadına Dön Deliye

Sen Beni Bırak Keyfine Bak!!
Tepe Tepe Kullan Senin Bu Hayat
Ama Aşk Buysa Bu Kadar Basitse
Aşkın Anlamı Nerde

Ben Aşkı Yanlış Anlamışım
Demekki Doğru Tanımamışım
Gel Aşkım Bir Gece Yanıma
Otur Anlat Aşkı Öğreneyim..

Kusuruma Bakma Özür Diliyorum
Seni şimdi Anlıyorum

Acılarımı Sen Bilirmsin
Hiç Ağlarmı Hiç gülermisin
Aşk Bu Sevgilim Böyle Olurmu
Lütfen Dedi Bana Gidermisin.

Gidiyorum İşte Keyfine Bak
Tepe Tepe Kullan Senin Bu Hayat
Ama Aşk Buysa Bukadar Basitse
Aşkın Anlamı Nerde!!

Ben Aşkı Yanlış Anlamışım
Demekki Doğru Tanımamışım
Gel Aşkım Bir Gece Yanıma
Otur Anlat Aşkı Öğreneyim..
Kusuruma Bakma Özür Diliyorum
Seni şimdi Anlıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder