30 Ağustos 2007 Perşembe

Erhan Güleryüz - Gecekondu

Erhan Güleryüz - Gecekondu


Gecekondu hasret gitmez karşımdan
Çok ağlasam geçmez, aşkım başımdan
Senin için her gün bin defa ölsem
Ben ölürüm, aşkım ölmez zülfümden ayrı
Senin için her gün bin defa ölsem
Ben ölürüm, aşkım ölmez zülfümden ayrı

Yosun olmuş gözler durgun sularda
Sensiz olmak varmış bir gün dünyada
Yosun olmuş gözler durgun sularda
Sensiz olmak varmış bir gün dünyada
Senin için her gün toprağa düşsem
Bir orman oldum yavrum, ben senden ayrı

Geçiyor geceler, geçiyor geceler
Yanıyor içimde tarifsiz bir keder
Bir kapı kapanır, bin kapı açılır
Kapısız çöllerde, ölmezsem eğer
Bir kapı kapanır, bin kapı açılır
Kapısız çöllerde, ölmezsem eğer

Gecekondu hasret gitmez karşımdan
Çok ağlasam geçmez, aşkım başımdan
Senin için her gün bin defa ölsem
Ben ölürüm, aşkım ölmez zülfümden ayrı
Senin için her gün bin defa ölsem
Ben ölürüm, aşkım ölmez zülfümden ayrı

Geçiyor geceler, geçiyor geceler
Yanıyor içimde tarifsiz bir keder
Bir kapı kapanır, bin kapı açılır
Kapısız çöllerde, ölmezsem eğer
Bir kapı kapanır, bin kapı açılır
Kapısız çöllerde, ölmezsem eğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder