30 Ağustos 2007 Perşembe

Eser Bayar - Allahım Sabır Ver

Nedir Bu Çektiklerim Senden
Bilmiyorum Bu Ceza Neden
Bir Gelip Bir Gidiyorsun Seni
Aklim Gidiyor Elden

Unutmussun Son Sarkimizi
Kiz Karaladin Askimizi
Alistirdin Gidiyorsun Sen
Aklim Gidiyor Elden

Allahim Sabir Ver Bana
Bir Yol Gözter Bu Kuluna
Yikildim Bir Kalpsiz Ugruna
Yaniyorum Ben

Allahim Sabir Ver Bana
Bir Yol Gözter Bu Kuluna
Yikildim Bir Zalim Ugruna
Yaniyorum Ben

...----.....

Herseye Yeniden Baslamak
Çok Imkansiz Sensiz Yasamaz
Için Için Yanip Aglamak
Kolaymi Saniyorsun

Bir Gelip Sonra Gidislerin
O Yalanci Çok Sevislerin
Kendimi Kaybettim Bu Yüzden
Aklim Gidiyor Elden

Allahim Sabir Ver Bana
Bir Yol Gözter Bu Kuluna
Yikildim Bir Kalpsiz Ugruna
Yaniyorum Ben

Allahim Sabir Ver Bana
Bir Yol Gözter Bu Kuluna
Yikildim Bir Zalim Ugruna
Yaniyorum Ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder