30 Ağustos 2007 Perşembe

Esma - Kıyamet Kopacak

Duyarmısın sesini kulaklarında

Ah bir bilsen sevgilim
Ben sana hasretim
Hayatımda kimse yok
Gel desem gelirmisin

Ah bir bilsen sevgilim
Ben sana hasretim
Hayatımda kimse yok
Dön desem dönermisin

Kıyamet kopacak nerdesin
Bedenim yanacak gelirmisin
Yüreğim kavruldu küllerim savruldu
Bir rüzgar gibi geçtin acımadan
Çok yalnız kaldım
Sensizlikle zor yaşadım
Suçum neydi allahım
Niye onu benden aldı

Ne oldu? nasıl oldu? anlamadım
Birden birden karşıma çıktın
Sonra hayallerimi süsleyen rüyalarıma giren
Tatlı bir telaşım oldun..
Ve yine ne olduğunu anlamadan ansızın hayatımdan çıkıp gittin..
Kıyamet kopsun ne çıkar
Yeterki yeterki senli baharlar bitmesin.
Ben seni ben seni çok sevdim tatlı telaşım
Ama sen sana olan aşkımı hep başka baharlara erteledin
Bense sana olan aşkımı sevgimi benliğimi ve sende kaybolmuş bu yüreğimi ıssız bir adada kimsenin bulamayacağı bir kutunun içine kilitledim..
Şimdide sana yalvarıyorum
Ne olur ne olur tatlı telaşım
Yine bir bahar rüzgarıyla gelde
Sana olan aşkımı sevgimi benliğimi ve sende kaybolmuş yüreğimi saklıdığım kutunun kilidini kır..
Çünkü ben sensiz ölmek istemiyorum..

Kıyamet kopacak nerdesin
Bedenim yanacak gelirmisin
Yüreğim kavruldu küllerim savruldu
Bir rüzgar gibi geçtin acımadan
Çok yalnız kaldım
Sensizlikle zor yaşadım
Suçum neydi allahım
Niye onu benden aldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder