30 Ağustos 2007 Perşembe

Etkin - Küstürdün Beni

resimlere baktım hiç konusmuyor
içmeden sarhoşum gecem olmuyor
küllendi yatagım beni soruyor
saramadım ben seni neler oluyor...

küstürdün zalim felek beni küstürdün
aldın yarim elimden çaldın götürdün
gözümde ne varsa sildin süpürdün
hayata doymadan küstürdün beni...

ecel geldi kapımıza cama vuruyor
ne beni ne sevgini hiç tanımıyor
askın bitti veda geldi canlar ölüyor
doyamadım ben sana neler oluyor...


küstürdün zalim felek beni küstürdün
aldın yari elımden çaldın götürdün
gözümde ne varsa sildin süpürdün
hayata doymadan küstürdün beni...


akan göz yaslarıma seni kattım hos koksun diye dalımda diken gıbi battın yuregıme ama ne bır damla kanım aktı nede canım acıdı ama yuregım kın nefret kan kustu be gulum kan kustu açan gullerıne degıl ucup gıden kokularına lanet olsun lanet olsun. nedır ulan nedır senın ask dedıgın serefi illetin adı nedır ask dedın sana kalbımı verdım sevda dedın yuregımı verdım yetmedi yetmedi yetmedi can deseydın onuda alırdın benden gözümü bile kırpmazdım lanet olsun lanet olsun.........


küstürdün zalim felek beni küstürdün
aldın yari elımden çaldın götürdün
gözümde ne varsa sildin süpürdün
hayata doymadan küstürdün beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder