31 Ağustos 2007 Cuma

Gökçe Kırgız - Kalbime Gömerim O Zaman

sonunda bitti galiba görüyorum
içimde can çekişlerini duyuyorum
sözlerin çok acıtıyor ölüyorum
keşke baştan söyleseydin gidiyorum
nasılsa koymaz sana biliyorum x2

kalbime gömerim o zaman
unutupta silerim o zaman
alt tarafı aşk buda işte
vazgeçilmezmisin aman
sananeki ağlıyorsam
deli gibi istiyorsam
hala seni seviyorsam
sanane anlamıyorsan x2

yalanmış demek herşeyin bilemedim
saklamışsın müfretini göremedim
olmayınca olmuyor sen sevemedin
yazılmış kaderi ayrılık silemedi
alıştım zor olsada kabullendim

kalbime gömerim o zaman
unutupta silerim o zaman
alt tarafı aşk buda işte
vazgeçilmezmisin aman
sananeki ağlıyorsam
deli gibi istiyorsam
hala seni seviyorsam
sanane anlamıyorsan x3

kalbime gömerimmmmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder