31 Ağustos 2007 Cuma

Grup Antares - Gönül Vazgeçmiyor

Katildim yitik bir rüzgarin soluguna
Kurtulamadim bir tülü, gönül vazgeçmiyor
Düstüm görmez bir dilberin sevdasina
Kurtulamadim bir türlü, gönül vazgeçmiyor.

Sever de dedim, bir sevdaya gönül verdim
Sanki bende baskasini mi bulacak derdim
Sevmedi ah! Ben bu kör aska yenildim
Kurtulamadim bir türlü, gönül vazgeçmiyor.

Heycanli yürek sakinlesir durulur
Elbette birgün kendinin layigini bulur
Diye diye bekledim böyle is mi olur
Kurtulamadim bir tütlü, gönül vazgeçmiyor.

Günes dogsa olur artik ta tepelerden
Gönül geçse olur artik su sevmelerden
Biktim aglamardan inlemelerden
Kurtulamadim bir türlü, gönül vazgeçmiyor.

Söylerim derdimi dinleyen olmasada
Su feryadimi acimasiz yar duymasada
Gönül duyulmaz feryatlardan biksa da
Kurtulamadim bir türlü, gönül vazgeçmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder