31 Ağustos 2007 Cuma

Grup Koridor - Bırakma Ellerimi

Grup Koridor - Bırakma Ellerimi



kapatmistim kalbimin kapilarini
ama sen geldin araladin
bikmistim bu zalim yalan hayattan
beni sen hayata bagladin

bilmezdim bir daha bir daha sevecegimi
yine ögrettin bana sevmeyi
yeniden dogdum seninle
ögrendim yürümeyi
ne olur birakma ellerimi

yalnizlikti sensizken tek yoldasim
gecelerse arkadasim
nerelerdeydin bu güne dek
beni bulmadin
oysa ben seni hep aradim

bilmezdim bir daha bir daha sevecegimi
yine ögrettin bana sevmeyi
yeniden dogdum seninle
ögrendim yürümeyi
ne olur birakma ellerimi

siir:
bu güne dek hep keske deyip durdum...
her yeni baslangicin sonunda,
yine ayni kelimeler:
KESKE...
yaniltilar icinde büyüdüm,
yanlis insanla, yanlis yüzler , yanlis asklar!
evet kapatmistim kalbimin kapilarini
ama sonra sen ciktin karsima...
bunu sen kalbime girince anladim...
iste yeni bir baslangic daha!
ama bu sefer eminim!
bu sefer keske demeyecegim!
yillar sonra senin icin söyleyecegim tek sey:
IYI KI
olacak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder