31 Ağustos 2007 Cuma

Grup Vitamin - Ellere Var da Bize Yok Mu

Grup Vitamin - Ellere Var da Bize Yok Mu


Yok mi, yok mi?
Ellere var da bize yok mi?
De bize de, bize de, bize de, bize de yok
Ellere var da bize yok mi?

Bir degil iki degil mahvettin
Sen bu aşkı bana rezil ettin
Fıkra anlat derim gülmezsin
Ellere var da bize yok mi?
Birazcıkta bana bak, ben erkek degil miyim
Ellere var da bize yok mi?
Çiğ köfteden yemezsin, saçımı beğenmezsin
Ellere var da bize yok mi?
Tipimiz yerinde hamd olsun
Ellere var da bize yok mi?
Benim neyim eksik aşk olsun
Aşk olmazsada meşk olsun

De bize de, bize de, bize de, bize de yok
Ellere var da bize yok mi?
x 2

Benim canımda can degil mi?
Ellere var da bize yok mi?
Bu gördügün de insan degil mi?
Ellere var da bize yok mi?
Bir degil iki degil mahvettin
Sen bu aşkı bana rezil ettin
Objektif ol sevgilim
Subjektif olma sevgilim
Ellere şapır şüpür, bize yarabbi şükür
Ellere var da bize yok mi?
Bir öpücük ver, senin için ölürüm
Ellere var da bize yok mi?
Nerelere gideyim, nasıl nasıl ederim
Ellere var da bize yok mi?
Bu yaşımdan sonra köyüme mi döneyim
Sevdigim ayıp olmuyor mi

De bize de, bize de, bize de, bize de yok
Ellere var da bize yok mi?
x 2

Yok mi, yok mi
Ellere var da bize yok mi?
x 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder