31 Ağustos 2007 Cuma

Grup Vitamin - Telofonu Çektim Direkten

telofonu çektim direkten (x2)
ben o kızı sevdim yürekten (x2)
yar uyuyor sanmıştım (x2)
öptürmedi göbekten (x2) (hoppaa)

pilav yedim taş çıktı (aman)
yoğurt yedim yaş çıktı
bir kız gördüm a acaip
ablası tanıdık çıktı (ölürüm)

hadi gülüm oynada görsünler
hadi kıvırsa yanına ölsünler
senin gibi oynanmaz
atıver göbeği öğrensinler (gırnata)

telofonu tuşlu kadranı (x2)
yeni bir telefon almalı
cep telofonu almalı
sen daha ufacık çocuksun (x2)
git evine yolla ablanı (x2) (aman)

pilav yedim taş çıktı
yoğurt yedim yaş çıktı
bir kız gördüm a acaip
ablası tanıdık çıktı (kofti penis)

hadi gülüm oynada görsünler (aman)
hadi kıvırsa yanına ölsünler
senin gib oynanmaz
atıver göbeği öğrensinler (üflee)

(intro)
-misafir ol gel bana aloooo telofon aç gel bana
-alo alo yanıyorum ara beni yanıyorum ölüyorum
-ara beni boya beni 901
-sen kimsin alo sen çık hattan
-alo sesim geliyürmü
-ula şerefsiz sesine başlarım çık hattan ağzını yırtarım
-gel boya beni
-ulan oraya gelirsem oyarım seni manitayla konuşacam şerefsiz baron telofonu bırak faksla bakalım

pilav yedim taş çıktı (aman)
yoğurt yedim yaş çıktı
bir kız gördüm a acaip
ablası tanıdık çıktı (kofti penis valla)

hadi gülüm oynada görsünler (ölürüm)
hadi kıvırsa yanına ölsünler
senin gib oynanmaz
atıver göbeği öğrensinler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder