31 Ağustos 2007 Cuma

Güllü - Kasımpaşalıyım

gelip geçme kapımızın önünden
ben başka bir baro ya sevdalıyım
sen treni çoktan kaçırdın
ben çiçeği burnunda nişanlıyım
yakında düğünüm var ah nişanlıyım

NAKARAT:
kasımpaşalıyım elmaşalıyım
çok sugarım ama yandan paçalıyım
kasımpaşalıyım elmaşalıyım
içtim kafam kıyak biraz cilalıyım

sen bana göre değilsin güzelim
ben sosyete romanım havalıyım
davul bile dengi dengine
sen kofti barosun ben aynalı
yakında düğünüm var ah nişanlıyım

NAKARAT:
kasımpaşalıyım elmaşalıyım
çok sugarım ama yandan paçalıyım
kasımpaşalıyım elmaşalıyım
içtim kafam kıyak biraz cilalıyım

abe tencerem var tavam var
kasımpaşalıyım havam var
takunyamın gıçırtısı
nedir bu çirkef gacıların sıkıntısı
allaah allah
düşmanlarım çatlasın
hediyesiz gelmeyin yırtarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder