31 Ağustos 2007 Cuma

Gülşen - Sayenizde

Ne seveni ne de gideni
Hepsinden vaz geçtim
Aşklarım dillere düştü sayenizde
E buymuş aşk bestesi dedikleri

Ne dünyayı yakarım
Ne de kırarım kadehleri
Sevgiye inanmaz oldum sayenizde
Tükenmiş delikanlı aşk dedikleri

Ne gülerim ne de kızarım
Ne de arkasından ağlarım
Yüreğim aşklara küstü sayenizde
bıktım artık fahişe gönüllerden

Ne okyanuslar kadar derin
Ne de gökyüzü kadar sakin
Fikirler alt üst oldu sayenizde
Korktum artık çarkların dönüşünden

Haydi

Of Allah'ım of
Nedendir hep zorda sana gelişim
Of Allah'ım of
Ofları Tekerledim sayenizde

Of Allah'ım of
Nedendir hep zorda sana gelişim
Of Allah'ım of
kendimi kaybettim sayenizde
sewgiyi tükettim sayenizde
kendimi kaybettim sayenizde
son kez
naynirana niri nirinom sayenizde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder