31 Ağustos 2007 Cuma

Gürkan - Sana Söz Verdim Aşkım

Bu İlk Gecem Sensiz Savunmasızım
Bu İlk Gecem Zamansız Yalnızım
Bu Tek Hece AŞK ,
Yakar Kavuru Beni
Sensiz Gecen İlk Gecede Unutmadım ,
Unutamam Seni ...

- Bana Söz Ver Aşkım .

Sana Söz Verdim Aşkım Bu Gece Ağlamayacağım
Sana Söz Verdim Aşkım Uyumaya Çalışacağım
Sana Söz Verdim Aşkım Sözümü Tutacağım
Gitti Artık Deseler Bile Ben Senin Kalacağım !

Sana Söz Verdim Aşkım Bu Gece İçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Canımdan Geçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Sözümü Tutacağım
Unut Artık Deseler Bile Ben
Senin Kalacağım !!!

- Bana Söz Verdin Aşkım Bu Gece Ağlamayacaksın
- Bana Söz Verdin Aşkım Uyumaya Çalışacaksın
- Bana Söz Verdin Aşkım Sözünü Tutacaksın
- Bitti Artık Deseler Bile Sen Benim Kalacaksın !

Sana Söz Verdim Aşkım Bu Gece İçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Canımdan Geçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Sözümü Tutacağım
Unut Artık Deseler Bile Ben
Senin Kalacağım !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder