31 Ağustos 2007 Cuma

Hakan Peker - Geri Dönemem Asla

Hakan Peker - Geri Dönemem Asla



Böyel gidermiydim, çok mecbur olmasam
Üzmek istermiydim seni...
Kızma sebebim vardı, inan senden kaçtıysam
Belki bir gün anlarsın beni...

Unutamadım giderken, ayrılmak zordu senden
Sen karşımda böyle ağlarken...
Gözüm gözüme takılınca sustum
Benim hatamdı, belkide hepsi benim suçum...

Geri dönemem sana asla geri dönemem
Denedim alışamadım senin dünyana.
Kırdıysam seni affet geri dönemem sana
Kıyamam, dayanamam ağlama&Geceleri suçlama boşuna...

Böyle kaçarmıydım, sevmekten korkmazsam
Sevip kaybetmekten korkmazsam...
Kızma bana zaten zor vazgeçtim senden
Zor dayandım elveda derken...

Unutamadım giderken, Ayrılmak zordu senden
Sen karşımda böyle ağlarken...
Gözün gözüme takılınca sustum
Benim hatamdı, belkide hepsi benim suçum...

Geri dönemem sana asla, geri dönemem
Denedim alışamadım senin dünyana...
Kırdıysam seni affet geri dönemem sana
Kıyamam, dayanamam ağlama...

Geri dönemem sana, asla geri dönemem
Denedim alışamadım senin dünyana...
Kırdıysam seni affet geri dönemem sana
Kıyamam, dayanamam ağlama&Geceleri suçlama boşuna...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder