31 Ağustos 2007 Cuma

Hodlu Noksani - Güzel (Bu Akşam Seyrimde)

Bu akşam seyrimde gezerken gördüm
Mevlam hub yaratmış eşinden güzel
Boyuna bosuna meylimi verdim
Dökülmüş saçları başından güzel

Yanaklar kırmızı sanırsın elma
Salınıp görenin bağrım delme
Dedim öz başıma hayale dalma
Gördüm kirpikleri kaşından güzel

Gülerse gülleri açılır tende
Yüz bin naz dökülür yolda gezende
Görmedim çok gezdim asla bir yanda
Ağzındaki inci dişinden güzel

Ela göz üstünde sırmadan kaşı
Yakıyor canları çılgın bakışı
Tahmin ettim ancak on beştir yaşı
Öğrenmek isterim yaşından güzel

Erer muradına kız seni alan
Vallahi sözümde hiç yoktur yalan
Nice gönülleri eylersin talan
Çoklar gezmek ister peşinden güzel

Görenler hep seni olur perişan
Gönlünde yer varsa sen al bir nişan
Babana yalvarsın izine düşen
Noksan vurulmuştur düşünden güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder