31 Ağustos 2007 Cuma

Hodlu Noksani - Sevdiğim (Gel Sana Vasfedem)

Gel sana vasfedem gurbet elleri
Acep bilir misin halden sevdiğim
Gönül arzediyor gonca gülleri
Ehli dil tatlıdır baldan sevdiğim

Artıyor gönlümün derdi hergünü
Gitti civan çağlar bilmem birgünü
Dedim bu bayramda verem terkini
Çekmiyor kısmetim elden sevdiğim

Geçiyor durmadan hergün bu çağlar
Kaldım gurbet elde kalbim kan ağlar
Bakarım görünmez vay bizim bağlar
Gönlüm pek naziktir gülden sevdiğim

Bayram geldi küsülüler barıştı
Dost düşmanı birbirine karıştı
Ana baba kardeş ile görüştü
Bekleme gelen yok yoldan sevdiğim

Nasip değil bilmem nasıl güleyim
Aht ettim bayramda orda olayım
Fırsat ise bayram sonra geleyim
Yazarım bir mektup telden sevdiğim

Giderken pek yakın gurbetin yolu
Benim için kokmaz bağların gülü
Durmaz bir kararda gurbetlik hali
Bilmem anlar mısın dilden sevgilim

Ümidim var belki izin alırım
Gül dalında bülbülümü bulurum
Sağlık olsun bayram sonra gelirim
Usandım Noksani elden sevdiğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder