31 Ağustos 2007 Cuma

İsmail-YK - İnsafsız

Ağlıyorsam Sebebi Var
Gülmüyorsam Nedeni Var
Acı Dolu Yıllarımın
Hesabını Soran Mı Var?
Kolay Mıdır Çekip Gitmek
İnsafsızın Günahı Var
Canın Çıksın İnsafsız
Beni Vurdun Zamansız
Ben Sana Ne Yaptım Ki?
Beni Yaktın Amansız
Canın Çıksın İnsafsız
Beni Vurdun Zamansız
Ben Sana Ne Yaptım Ki?
Beni Yaktın Amansız
Yıllar Geçti Çok Kırgınım
Yollar Bitti Çok Yorgunum
Hayaldeyim Gelip Görsen
Çöle Düşmüş Mecnunum
Senle Dolu Seraplarla
Ağlayarak Kahroldum
Canın Çıksın İnsafsız
Beni Vurdun Zamansız
Ben Sana Ne Yaptım Ki?
Beni Yaktın Amansız
Canın Çıksın İnsafsız
Beni Vurdun Zamansız
Ben Sana Ne Yaptım ki?
Beni Yaktın Amansız

Şiir:
Kasırgalar Yağdırdın Üzerime
Umutsuzluğu Ektin Yüreğime
Canın Çıksın İnsafsız
Acımadın Hayallerime
Hani Hayallerimiz Gerçek Olacaktı?
Hani Aşkımız Ebedi Ebedi Olacaktı?
Canın Çıksın
Canın Çıksın
İnsafsız

Canın Çıksın İnsafsız
Beni Vurdun Zamansız
Ben Sana Ne Yaptım Ki?
Beni Yaktın Amansız
Canın Çıksın İnsafsız
Beni Vurdun Zamansız
Ben Sana Ne Yaptımki?
Beni Yaktın Amansız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder