31 Ağustos 2007 Cuma

İsmail-YK - Nerdesin

yürüdügün yollarda yürüyeyim
yalvaririm birak ben geleyim
canimi iste feda edeyim
yürüdügün yollarda yürüyeyim

olmaz sensiz olmaz
asla can dayanmaz
olmaz sensiz olmaz
asla can dayanmaz
yürüdügün yollarda yürüyeyim

nerdesin beni unutsun demissin
nerdesin bunu sen diyemezsin
nerdesin seni unutmak kolay mi
beni bagirtmak kolay mi
söyle nerdesin

yürüdügüm yollar bitmiyor
anlatamam kalbim cok aciyor
senin icin bir can ölüyor
söylesen ah nerdesin

nerdesin beni unutsun demissin
nerdesin bunu sen diyemezsin
nerdesin seni unutmak kolay mi
beni bagirtmak kolay mi
söyle nerdesin

BiR DAHA BENi ARAMA SORMA UNUT GiTSiN HERSEY BURADA BiTSiN DiYE YAZMISSIN SONRA HERSEYiNi ALIP KAYBOLMUSSUN AMA, AMA BiR SEY UNUTMUSSUN UNUTTUGUN SENi DUVARLARA YAZMIS UNUTTUGUN SENi KENDiNE YAZMIS UNUTTUGUN SiMDi SORUYOR SANA SENi UNUTMAK KOLAY MI BENi BÖYLE BAGIRTMAK KOLAY MI AMA SUNU HiC UNUTMA PESiNDEYiM ASLA BIRAKMAM ASLAAAAAAAAAAAA

nerdesin beni unutsun demissin
nerdesin bunu sen diyemezsin
nerdesin seni unutmak kolay mi
beni bagirtmak kolay mi
söyle nerdesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder