1 Eylül 2007 Cumartesi

KaNkIgIrLzZz - Bak Dostum

yeah dj elif nc derya ve lady muncuk

lady muncuk:
kül oldum
her gün yana yana
mahfoldum
bakamayinca doya doya
kayboldum
acimasiz dünyada
cile cekiyorum
dayanamiyorum
nolur dön gel bana
sensiz yapamiyorum

dj elif:
bak bak dostum
görüyormusun
o gitti uzaklara
beni gömüpte kara topraklara
gitmez diyordun
döner diyordun
seni birakmaz
gelir diyordun
hani hani nerde
ariyorum bulamiyorum
onsuz yapamiyorum

bak bak dostum
görüyormusun
o gelmedi gelmicek
beni dinlemicek
sevdigimi anlamiyor
beni aldirmiyor
dostum sende biliyorsun
beni anliyorsun
peki neden yalan söylüyorsun
gelir dedin
umut verdin beni beklettin

lady muncuk:
kül oldum
her gün yana yana
mahfoldum
bakamayinca doya doya
kayboldum
acimasiz dünyada
cile cekiyorum
dayanamiyorum
nolur dön gel bana
sensiz yapamiyorum

nc derya:
hey dostum
ben yalan söylemedim
gelmicek demedim
cünkü biliyorum gelecek
oda seni seviyor
bu hasret elbet bitecek
oda dayanamiyor
bir gün acisini oda cekecek
simdi bunu anlamiyor
seninle alay edemicek
cünkü seni sevdi ve sevecek

hey dostum
bana inanacaksin
hakli oldugumu anlayacaksin
bu yalan dünyada
sende aciyacaksin
dayanamayip aglayacaksin
dostum ben yanindayim
hic korkma arkandayim
bir sac teline zarar gelirse
hic acimam dünyayi yakarim
sen onu bekle ve unutma
ihtiyacin oldugu anda
arkadaslarin var hep yaninda

lady muncuk:
kül oldum
her gün yana yana
mahfoldum
bakamayinca doya doya
kayboldum
acimasiz dünyada
cile cekiyorum
dayanamiyorum
nolur dön gel bana
sensiz yapamiyorum

yeah gelsenkirchen 2005 dj elif nc derya lady muncuk were singing hahaha ladys point yeah kankigirlz for ever

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder