1 Eylül 2007 Cumartesi

KaNkIgIrLzZz - Canım Anam

Canim Anam
Sensiz gecmiyor bu günler
Canim Anam
Sensiz bu dünya bana haram
Canim Anam
Sensiz karardi bu dünyam

hep derdim kendi kendime anam olmasada özgür olsam.hep derdim kendi kendime anam olmasa ne güzel olurdu dünyam.meger insan birseyin degerini kaybedince anliyormus.nerdesin annem nerdesin?beni birakip gittin kara topraklara.sensiz ne yaparim bunu düsünmeden gittin uzaklara.allahim neydi benim günahim annemi aldin benden.nerdesin annem nerdesin?sen gittin ben bittim annem.ariyorum artik o sözlerini ariyorum.bana ah güzel kizim deyisin.bitanecik kizim deyisin.hatirladikca ariyorum bu sözleri.o zamanlar umurumda degildi bu laflar.oysaki iki kelimede olsa ne kadar degerli olabiliyormus.nerdesin annem nerdesin?sen gittin gideli birseyler eksik.bana bu dünyada cektiren sensizlik.acilarim giderek büyüyor annem.gökyüzüne bakiyorum ama seni göremiyorum.her gece kahroluyorum.agliyorum.nerdesin annem nerdesin?sen bana hep sorardin.ben olmasam ne yapardin kizim derdin.ben ise hep tamam tamam deyip gecerdim.cok pismanim anne cok.cevabimi gec olsada simdi vermek istiyorum.sen olmasan iste görüyorsun anne.caresizim her gece agliyorum.paramparcayim kahroluyorum.kendimi unutuyorum kendime gelemiyorum.caresi yok yok artik caresi yok.nerdesin annem nerdesin?artik dayanamiyorum.seni seviyorum seni özlüyorum.disari cikamiyorum.camdan bakip ana kiz omuz omuza gezerken bakiyorum.agliyorum agliyorum.nerdesin annem nerdesin?

Canim Anam
Sensiz gecmiyor bu günler
Canim Anam
Sensiz bu dünya bana haram
Canim Anam
Sensiz karardi bu dünyam

ben birtek sana olan askima tapmistim.seni ne kadar üzdüysem affet annem nolursun affet.sensiz gecmiyor bu günler.odama hapsediyorum kendimi.kimseyi görmek istemiyorum.sadece seni istiyorum anne seni istiyorum.nerdesin annem nerdesin?bedenim boynu bükük gül gibi oldu.gelen gecen vurdu gitti.alay ediyorlar benimle.anneni istemiyordun ya simdi yok annen diyorlar.sen yasiyorsun diyorlar.bu sözler beni kahrediyor.benmi yasiyorum?ben yasayamiyorum anasiz.kötü günlerimde yanimda olacak derdimi paylasacak beraber aglayip beraber gülecek bir anam yok artik.bu aciyi benden baska kimse bilemez hic kimse.nerdesin annem nerdesin?eski günlerde ben yasayamadim bunlari.senin degerini anlayamadim.annecigim seni bile bile cok kirdim.ne yaptiysam bagisla benim canim anam.sensiz ne yaparim bu zalim dünyada?utaniyorum sana cektirdiklerimden.usaniyorum her gün seni beklemekten.yatagimda kan agliyorum.nerdesin annem nerdesin?ömrümde sana bir gül bile vermedim.veremedim.affet nolur.simdi sana bir degil bin gül bile versem azdir.tüm dünya nimetlerini önüne sersem hic bisey.gökyüzündeki yildizlari toplasam degersiz.ne yapsam azdir.ömrümde sana bir kere annecigim demedim.diyemedim.affet nolur.simdi sana sadece annecigim degil canim anacigim desem azdir.canim cigerim anacigim desem hic bisey.anam benim dünyam.iste sen buna laiksin annem.ama nerdesin annem nerdesin?

Canim Anam
Sensiz gecmiyor bu günler
Canim Anam
Sensiz bu dünya bana haram
Canim Anam
Sensiz karardi bu dünyam

kefenimi hazirlayin.yalan dünyayi birakip senin yanina geliyorum anne.bu özleme bu hasrete dayanamiyorum.sonunda sana geliyorum.kendimi affettirmeye geliyorum.sana kavusmaya geliyorum.bekle beni anam bekle.seni cok seviyorum güzel canim anam!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder