1 Eylül 2007 Cumartesi

Karahilal & Randan - Seni Özlemek

Karahilal & Randan - Seni Özlemek


Güzel gözlerinle buluşsam güneşi
Yakamı bırakmaz artık o gözlerinin ateşi
Sen olmadıgında yanımda
Şarkılar çok boş çok anlamsız kararsız
Yapılan tüm eylemler fikirler ve mantık arka pilanda
Birtanem senle birlikteyken aşkımdır beni bahar eden yokluğunsa mahfeden
Bir hüzündür içime ansızın çöküveren

Seni özlemek canıma tak etti
Birtanem özlemek izlemek
Yollarını ğözlemek
Hep seveceğim seni ömrümün sonuna denk

Yaşamak istiyorum hep seni severek
Düşlerimle yetinmek bana yetmiyor
Geçmiyor zaman o zaman kalbimizin beraber çarpması, atması
Senin için yüreğimin içindeki en güzel duygular
Senindir hep birtanem
Senden başkasını sevemem, değemem başka bir ele
Seni seviyorum sende beni öyle ayrılmayalım birdaha
Sevelim hayatımızın sonuna kadar
Çünkü her ayrılıkta seni beklemek var
Yaşam biter ömür biter ama sevmek hiç bitmez
Hayatım gerçeklerim yaşamayan bilemez
Hayatın en gerceği seni seviyorum sevgilim ve bu gerçeği kalbimin her yerinde hissederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder