1 Eylül 2007 Cumartesi

Karargah - Karargah

Shaman
Bak - mikrofonun sahipleri üç kişi
Gör � Karargah�ın kalbindeki rapleri
Sus - da motorun soğusun biraz dinle
Kaç - bu rapler yarar geçer geceleri
Karanlığın başkentı İstanbul para pul bahçesi
Burası Berlin değil lan kimse koruyamaz seni
Şişko göbeğini al ve git buralardan defol
Keseriz yoksa mühim değil dilini
Bilimi oyun sanar kitap yazar oğlan
Şapkanı biraz kaldır da önüne bi bak lan
Gaz maskenle boğarım gözyaşın bakmadan
Laf yemeye bıkmadın sen nesin lan
Çanlar çalar kulakların dibinde
Canlar yanar benim her rapimde
Yollar biter biz gittikçe
Yan İstanbul Karargah�ın ateşiyle

Nakarat * 2
Karargah � Türkçe rapin asları
Karargah � Türkçe rap referansları
Karargah � Türkçe rapin rüyası
Karargah doğuda
Karargah batıda

B-Masta
Sarıldım kaleme kağıdıma yazdım
Kaç satır saydırdım ben
Rap damardaki asıl kanım
Sayım yapmana gerek yok sayın bayım
Şok olursun
Biz bir,on,yirmi derken aşiret gibiyiz
Şimdi harbi rap geldi
Geldi baba geldi
Popu attık çöpe gitti
Bitti devri
Çekti suyunu
Oyunun sonu bu
Bozuldun mu korktun mu peace
Bir sahne bize
Her zaman her yerde
Üç mikrofon üç yürek üç lyric
Anıl savaş kılıç imzalı bir de sağlam beat
Karargah bu fabrik
Sonuç rap müzik
Kafamıza göre takılmakla meşgulüz be aslan
Sen rap yapsan kaç yazar
Kime faydan var
Yallah bugüne kadar
Bize kimse rap dersi vermedi
Allah vergisi maşallah

Nakarat * 2

Mecaz
Best rapper�ım dedin ağladın hep al sana
Lyric yazmak için sözlük çıkmış hadi alsana,
Pop kasetleri bak şurada rafta alsana,
Rap bu işte alsana
Dersini verdik al sana
Mikrofona üfle hadi ses çıkart
Ooo nasıl bir ses bu sözler hep lak lak
Sanma dostum bu sahne sana kalacak
Mecaz mikrofonda çakacak feykleri
Sözleri beyninden çıkar
O koca kıçından değil
Yanlış olmasın bak koçum
Rap bu dinle pop değil
Ananın yani senin yerin bak burası değil
İşleri bilmeyenler insin
Burası bizim mekanımız Karargah
Girmek isteyen çok
Boş insan yaramaz bize
Girmene izin yok hop hop dostum nereye
Şimdi sahne bizde takip et ve dinle
Rap neredeydi şimdi nerede

Nakarat * 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder