1 Eylül 2007 Cumartesi

Karataş - Sefer Aga

Yarum Haber Eyledi Da
Köyumuze Gelmesun
Yarum Haber Eyledi Da
Köyumuze Gelmesun
Babam Arayi Oni
Köyleri Terk Eylesun

Siyah Potilarumida
Çekmişim Dizlerume
Siyah Potilarumida
Çekmişim Dizlerume
Bi Sigara Yakmişim
Bera Beli Deline

Dumanli Bir Havada Yar
Köyunun Yolindayim
Dumanli Bir Havada Yar
Köyunun Yolindayim
Sefer Aganun Ordan
Namlunun Ucundayım

Yuregumde Bir Şey Varda
Nedur Bilemiyorum
Yuregumde Sıkıntıda
Nedur Bilemiyorum
Düştüm Yaylım Ateşede
Geri Dönemiyorum

Vuruldum Eliyorumda
Kim Gelecek Sesime
Vuruldum Eliyirumda
Kim Gelecek Sesime
Seferegum Kapandan Da
Düştüm Çark Deresine

İki Siyruk Bir Yarada
Çikti Çikayi Canum
İki Siyruk Bir Yarada
Çikti Çikayi Canum
Mintanumun Kolinlanda
Ayağumi Bağladum

Yaslandum Bir Gürgene Da
Bir El Attum Beline
Yaslandum Bir Gürgene Da
Bir El Attum Beline
Silahumi Düşürdüm
Bak Felegun İşine

Duşurdum Silahumida
Gündüz Yol Alamadum
Duşurdum Silahumida
Gündüz Yol Alamadum
Yatsilara Kalanunda
Kapisina Yaslandum

Dedum Açun Kapiyida
Dalmişsunuz Uykuya
Dedum Açun Kapiyida
Dalmişsunuz Uykuya
Seferogun Kapana
Duşurdiler Pusuya

Kurtar Beni Diyerek Da
Halama Bi Dalmişim
Kurtar Beni Diyerek Da
Halama Bi Dalmişim
Kapinun Eşiğine
Yiğiluda Kalmişim

Düştüm Bayildum Orda Oy
Yarumi Sayiklarum
Düştüm Bayildum Orda Oy
Yarumi Sayiklarum
Kendume Bi Geldum Ki
Sarilmiş Yaralarum

Kapida Beş Jandarmada
Subay İçeri Daldi
Kapida Beş Jandarmada
Subay İçeri Daldi
Dedi Çark Deresini
Otuz Jandarma Sardi

Kara Haber Duyilurda
Hemen Yayilmiş Köye
Kara Heber Duyilurda
Hemen Yayilmiş Köye
Yarada Haber Gitti
Karataş Elmiş Diye

Bular Kurşun Yarasida
Ufagum İyileşur
Bular Kurşun Yarasida
Ufagum İyileşur
Senun Yaran İçumde
Her Gün Derinleşur

Sülalen Kına Yaksun Yar
Seni Almayacağum
Sülalen Kına Yaksun Yar
Seni Almayacağum
Babana Haber Ettum
Kana Kan Alacagum

Çaremi Olacakti Yar
Benum Orda Elmeğum
Çaremi Olacakti Yar
Benum Orda Elmeğum
Halamun Sandugunda
Durur Kanli Gömleğum
Halamun Sandugunda
Durur Kanli Gömleğum
Halamun Sandugunda
Durur Kanli Gömleğum
Halamun Sandugunda
Durur Kanli Gömleğum

(Son)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder