1 Eylül 2007 Cumartesi

Karataş - Yar Gökyüzünde Yıldız

Sen Olmazdan Olmayi
Bağladum Bağulumi
Sen Olmazdan Olmayi
Bağladum Bağulumi
Gör Ne Hala Koydilar
Yarab Dertli Kuluni

Yar Gök Yüzünde Yıldız
Ben Yerde Çakil Taşi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi

(Müzik)

İndum Köpri Başina
Yağmur Yağdi İslandum
İndum Köpri Başina
Yağmur Yağdi İslandum
Dedum Soluklanayim
Dertlerume Yaslandum

Yar Gök Yüzünde Yıldız
Ben Yerde Çakil Taşi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi

(Müzik)

Kapuldum Gideyirum
Bulanuk Derelere
Kapuldum Gideyirum
Bulanuk Derelere
Yaşli Gözlerlan Baktum
Uzanacak Ellere

Yar Gök Yüzünde Yıldız
Ben Yerde Çakil Taşi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi

(Müzik)

Sırma Gibi Saçini
Salsa Ya Tutunayim
Sırma Gibi Saçini
Salsa Ya Tutunayim
Bırakursan Ölürüm
Kurtar Senun Olayim

Yar Gök Yüzünde Yıldız
Ben Yerde Çakil Taşi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi
Nereye Alu Gitsem
Hay Bu Belali Başi
Dere Alup Gideyi
Oy Bu Belali Başi


(SON)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder