1 Eylül 2007 Cumartesi

Kemal Altınkaya - Çıka Çıka Ben Bu Dağı Yoruldum

Çıka çıka ben bu dağı yoruldum
Bu puhumun gözlerine vuruldum
Puhu sana ben bu dağda kul oldum

(Bağlantı)
Var git başka avlar avlasın
Tazıların dağdan dağa yollasın

İki puhu bu derede ötüşür
Ötme puhu derdim bana yetişir
Derunime bir od düştü tutuşur

Bağlantı

Puhumun gözleri benzer mercana
Zalim avcı nasıl kıydın bu cana
Aşkı-muhabbet olur mu her cana

Bağlantı

İki puhu bir derede su içer
Dertli puhu dertsizlere dert açar
Varın sorun derunimden ne geçer

Bağlantı

İki puhu hiç bir dala konar mı
Puhumun konduğu dallar solar mı
Kişi sevdiğine böyle yapar mı

Bağlantı

İki puhu boynuzların bağlıyor
Nişanlın evde oturmuş ağlıyor
Anam kadın karaların bağlıyor

Bağlantı

Üç kişiydik gittik geyik avına
Geyik çekti beni kendi tağına
Tövbe olsun bir daha geyik avına

Bağlantı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder