1 Eylül 2007 Cumartesi

Kenan Doğulu - Bir Yanak Ver

BİR YANAK VER

Ne demekmiş ninem dedemi
Evlenmeden hiç öpmemiş
Zaman değişti küçücüğüm
Gel yanıma gün ışığım cilvelim
Ne demekmiş ninem dedemi
Evlenmeden hiç öpmemiş
Zaman değişti küçücüğüm
Gel yanıma gün ışığım cilvelim
Saklambaçtan bıktım çık artık
Kendini böyle sıkma gül
Gün bu gündür kır duvarları
Sen bana bir göz kırp yeter
Bir yanak ver nuru kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü amelim
Kalbime baharlar gelsin
Bir yanak ver nuru kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü amelim
Kalbime baharlar gelsin
Hayat gücüm can şurubum
Ver bir öpücük servetim
Zaman değişti bebeciğim
Dokun bana sokul bana
Hayat gücüm can şurubum
Ver bir öpücük servetim
Zaman değişti bebeciğim
Dokun bana sokul bana
Saklambaçtan bıktım çık artık
Kendini böyle sıkma gül
Gün bu gündür kır duvarları
Sen bana bir göz kırp yeter
Bir yanak ver nuru kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü amelim
Kalbime baharlar gelsin
Bir yanak ver nuru kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü amelim
Kalbime baharlar gelsin
Bir yanak ver nuru kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü amelim
Kalbime baharlar gelsin
Bir yanak ver nuru kalbimin
Gözümüz gönlümüz açılsın
Bir ümit ver gönlü amelim
Kalbime baharlar gelsin (3)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder