1 Eylül 2007 Cumartesi

Kenan Işık - Veda

Yüreğinin şarkısını söle bana...
Gece karanlık,yıldızlar bulutların arkasında yetip gitmiş,
rüzgar iç çekiyor yaprakların arasında...
Bırak çöziyim saçlarını,
Kulaklarımı göğsüne baslayım we orda o tatlı yalnızlıkta, gözlerimi kapatıp,kalbinin mırıltılarını dinliyim...
rrdama hiç bakmaktan...
ZERRİN ÖZER
Bende bakamam,dayanamam gözlerine...Tut ellerimi bu aşk böle bitmemeli nolur gitme...böle sensiz çaresiz bırakma beni,bırakma beni..
Söylediklerin bitince sessiz oturalım hiç kımıldamadan... Yalnız ağaçalar fısıldaşsın karanlıkta we öylece bitsİn gece...Biribirimizin gözlerine bakalım ayrı ayrı yollara, gidelim konuş...Konuş sewdiğim yüreğinin şarkısını söyle bana..
ZERRİN ÖZER
Kim bırakmış ki,kim bırakmış seni söle.Tut ellerimi gitme aşkım,gitme böle...nolur gitme böyle sensiz çaresiz bırakma beni...BIRAKMA BENİ...
Güller duruyordu gecenin içinde,sarı güller..Nolur koparma dedim o kadar güzel duruyolarki orda ahh! dedim bizle birlikte güzel gün we koparıp gülleri bıraktın ellerime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder