1 Eylül 2007 Cumartesi

Knock Out & Jbx - Gelincik

Tümü yarına yıktım kibriti çaktım herşeyi yaktım sil gitsin
Bir kez daha bitsin bu rüya bir kez daha batsın bu güneş
Tüm bunlara alışık bu beden ezberlettin hepsini zaten
Anlamı yok varolmanın artık söyle be kimmiş korkan ölümden
Yine yeni bir güne sensiz uyandım
Yanımdasın sanmıştım yanılmışım ama baktım sen yoksun Kalakaldım
Bir bakışına tutsak kaldı bak rüyalarım
Bu kalp doğduğuna bin pişman
Buruk bir halde ölmeyi bekler
Mezarı kalbi sen yine boşver
Kalbim küçük aşkından sığmaz
Bin kere yalvarsam beni duymaz
Kaçmış gitmiş çok uzaklara
Mutlumusun oralarda
Tek sırdaşım arkadaşım dört duvarım hapsettim kendimi içine
Tek anahtar sensin bilirim ancak yine sensiz hapsolacak
Bekler uzanacak bir el dilinde ezber sabah akşam seni söyler
Söyle benim gibi kim seni sever
Söyle birtanem benim kadar kim seni özler
Sana bağlı kaldı gözler
Mutsuz bu adam kollarını açmış seni bekler
Neredesin artık gel yeter
Yoksun diye günleri sayar oldum
Takvim yaprakları bana düşman
Ben yine pişman aynı durumdan
Bıkmadım her gün dolabına bakarak yalvardım
Bir kez duysun beni bu sefer dedim anlattım
Kalktım yaradana hıçkırdım imkansızlıklara el açtım

Söyle birbirimizi nasıl sevdik
Saçları sırma gelincik
Gözleri sürme gelincik
Suçumuz neydi bizim
Sevdik birbirimizi deli sevdik
Saçları sırma gelincik
Gözleri sürme gelincik
Suçumuz neydi bizim

Birden uyandım kan ter içinde ve kalktım baktım yine bomboş
Koşmaktan yorulur bu beden ama
Sana koşuyorsam kim bana engel senden başka
Kim almış çekmiş bizi bizden
Şimdi cevap ver
Gönlüm senle dolu ancak çok uzaksın ağlattığın iki gözden
Artık gönlümde ümitsizlik aklımda hep tasa
Bıkmadan yazdım her gece aşkımı kara sayfaya
Yalvardım sana haykırdım tüm boşluklara
Ne olur birtanem beni bu savaşta yarı yolda koyma
Anlattım gerçekleri sana yeter artık dön gel bana
Kimler sana dost yaklaşıyor da bu kalbim benden uzaklaşıyor
Söyle kimleri aldın o rüyalarına da
Dudakların kimleri anıyor
Ruhu yokolmuş gülmeye küsmüş birileri bak seni sayıklıyor
Olur da bir an evvel dönmezsen bu adam buralardan gidiyor
Karanlık geceme aydınlıktın rüyalarımda aldanan ben
Sen neden kaçandın anlamadım
Atan bir kalp değil beni mahveden
Yara alan bir yürek ağlayan gözler pişmanlıktı beni kahreden
İçinde hala bir korku varsa at bu uçurumdan koş korkmadan
Rüyalarımdan çıksın bu melek kaldırmak çok güç yokluğunu
Her bir satır anlatsın sana sensizliklere tokluğumu
Yıktın bendeki herşeyi kendimi yarınlara son kez gömüyorum
Yıkılan tüm umutlara rağmen bir gün dönecek diye bekliyorum

Şimdi sarılıp o geçmişe ağlar
Ağlar açılmaz yüreğim
Gözleri sürme gelincik
Suçumuz neydi bizim
Sevdik birbirimizi deli sevdik
Saçları sırma gelincik
Gözleri sürme gelincik
Suçumuz neydi bizim

Sen yüreğimin çayırlarında
Her mevsim umudu müjdeledin bana
Sen benim ellerinden tutabildiğim
Yanağını okşuya bildiğim
Sarılıp ağlaya bildiğim
Sevgilim DosTum SırdaŞım Biricik SevDammm
Ayrılık unutanLara masus ben seni unutamadım ki
Ben senden ayrılamadım ki
Yıllar yıllar neleri götürdü özünden neleri unuttu yüreğin
Selemi kapıldın yoksa istanbul yamacında
Söyle Söyle suçumuz Neydi bizimm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder