1 Eylül 2007 Cumartesi

KO - Banane Yaa

Woop woop
Ya, ya, bir, ki, üç(woop woop)
Woop woop
K-O
Woop woop
Ney O? haha
Woop woop
Geldim geldim, Giriyim artık

Karışığım bu aralar of ve gurura karşı yine yenik
Ve çözümü saklı karadelikde cümleler numunelik
Didik didik ayıklasam ya da susup konuşmasam
Yaramı içime saklasam, çözüm nedir bir anlasam
Sıkıysa gelde kafanı dik ve hiç didinme kaldır at
Çıkışı biliyorum be dost fakat bu kez durum sakat
Araya girdi onca dağ ve sandılar ki kuru bi bağ bu
Kafaya koydum anlayın ve teklemem salın bir ordu
Siz komik ve bense saf, dil edebilse bir iki laf
Yaşanmaz hiç bi boş kriz, yüzüme vur yutar keriz
Bir iki hiçde kelimemiz ve not tutar bu kalemimiz
Yine basit o davula dizdim işte sıkıcı ritmimiz

Hiç düzen yok sorun çok, döner bu dünya
Herşey hep düş yeter çüş! Ne diyosun?!
Hiç düzen yok sorun çok, döner bu dünya
Herşey hep düş yeter çüş! İstemiyorum!
Hiç düzen yok sorun çok, döner bu dünya
Herşey hep düş yeter çüş! Ya Hayır!
Hiç düzen yok sorun çok, döner bu dünya
Herşey hep düş yeter çüş! Banane yaa!

Uyku kokan o her satırda isyanın ta kendisi
Karışığım dedim ya gençler arsızın muzipçesi
Bana tanım gereksiz anlatımsa ters düşer be dost
Hadi bu kezde öyle olsun, You win, I lose!
Sanki farkımız nedir? Hayat = 2 nefes
Kafes desem ne çare aklı başka yerde anlamaz
Bu insanın içindedir e gerçi hiçbişeyde yoktu
Boş şüpheyle ben delirdim, hakkınıda yiyip bitirdim(?)
Hem kızar hem affeder ve yarına benle yol çizerki
Dününe onca set çekerken bu salak halen acaba der
Alınganım, gururluyum bi yılda bi kere mutluyum
Kibirliyim, sinirliyim be çünkü öyle herşeyim

KO
Woop woop
Woop woop, woop woop(Ya hayır!)
KO
Woop woop, woop woop(Banane Yaa!)
Ney O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder