3 Eylül 2007 Pazartesi

MC Ender - Islak Ve Seksi

Tak tak kim o ben party efendisi
Evet Mc Ender ta kendisi
Hazırlanın şimdi cümbüs baslıyor
Ankarap gecenin ilk dersini veriyor
Konumuz eglence gece eve gidince
Bunları yaparsan bizle beraber
Pisman olmazsın çünkü matrak sexy
Ve ıslan bir oyun sizi bekliyor
Sampanya kızlar muzik gerekiyor
Islak ve sexy iste bu benimki
Sevdigim sey istedigim kız tipi
Topla herkesi eve çagır party ver
Kızlar parlak cix'leri sever
İçkileri salla kızlara sık
T-shirtler olsun vıcık vıcık
Tekrar içkileri salla kızlar sık
T-shirtler olsun vıcık vıcık
Islak vucutlar herzaman beni çeker
O zaman party devam etsin
Konusmak yeter...

Hergece eglen,nasıl istersen
Kuru yada ıslak
Sap sap sap subidubibap

Devam ediyor böyle ıslak bir party
Bırakın içkileri ıslanma vakti
Bir kız girdi içeriye ıslak ve seksi
Çekiyor herkesi mıknatıs sanki
Tüm gözler onda dekolte sonda
T-shitler seffaf kız dolu etraf
Sıraya girin hortumu verin elime
Suyu acınca T-shirt yapısır tenine
Islanır vucudun deli eder beni
Tanısalım senle benim adım Inci
Dinle Beni dinle Mc Ender'i
Islak bir party sona erdi
Ankarap Party'nin hakkını verdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder