3 Eylül 2007 Pazartesi

mc_deadly_tiger - Alışmak Zor

Sordum ortalarda kimse yoktu
Yüreğimde kanlar doldu
Gördüm seni ordan farkettim hemen
Karada havada suda yenerim ben seni
Gözlerim kapalı yendim hepinizi tek başıma
Sabahlara kadar savunmasız evler
Yıkıldı hiç susamasız bir koldu ama doldu
Soldu çiçekler oldu çok acımasız azrailler birden yok oldu
Gecelere kadar çalışıp duran eller
Sözler anlattı gerçekleri bazen hep iyiler
Karargahlar full çekiyor ama beni dinlemiyor
Gardiyanlar ağlatıyor ama hiç sallamıyor
Susma durma ayakta uyuma rapper yalama
Diyorsun hiç ama hiç onlara bakmıyorsun
Bile kekeliyorsun 2yi 12 anlıyorsun

İki çuval taşı yada başı kokar kaşı sokar onca kavgalar neden
İşte rapim bayrağa uzandı ay yıldız renkleri rap'e bulandı
Beyinler sulanır hortumla yapılır dikkat edin gençler onlara güvenmeyin
Etmeyin sanal aleme girmeyin türkçe rapi terketmeyin bekleyin

Elastik *ötün plastik olmas dert çile derman bulunmaz
Türkçe rap bu pop'a benzemez üstteki şu yuvarlaklardan istemez
*bneler bıraktı microphone'yi mc_deadly_tiger hep rapin peşindeyim
Ekmek parası için onca sıralar yeter artık kötü buralar
Gaylar alın size benden tokat doğru rap'e burdan el at
Sifonu çektik ben tek mc'yim track'lerim çok konuşma ordan sus artık kusma
İşte bu türkçe rap benden öğrenin bu sergiye benzemez işleri söyleyin
Mefta edin yol aralarında oynamayın sigarayı bırakın onlara bakmayın

İki çuval taşı yada başı kokar kaşı sokar onca kavgalar neden
İşte rapim bayrağa uzandı ay yıldız renkleri rap'e bulandı
Beyinler sulanır hortumla yapılır dikkat edin gençler onlara güvenmeyin
Etmeyin sanal aleme girmeyin türkçe rapi terketmeyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder