3 Eylül 2007 Pazartesi

Medusa - Kasma Fazla

Medusa - Kasma Fazla

Albüm Adı : Wah Wah

sakın ama isteme bana geri kalsın amaçları önüme koy ve de kaçsın yağmurun altına sula bi de ıslat kuruması vakit alır ahı mücellat bak ben o ağzını kapatırım abi yalak dolu milletin illeti sahi aslını bulamasam iffetim ani ve kurşunu çakacaksın emri vaki

Nakarat

bak bana şimdi söyle dinleyelim
seni yeryüzünden defnedelim
ama çok mu zor ki
biz bilelim
bırak hadi
çok kasma fazla


saklı mı bahçesi sırları meçhul ayakları geri geri gider ama sahte palaskası büyük ama dayaktı sahne bedelleri ödemedi başrolde yine paraları kap gel savur savur ye zamanını harca ve boş yere ibne kara kara düşünüp otur ve de sonra yanakları kızarır ağlar valla
devranım önüme gelir dolaşıp ta kalasların ardından bakacaksa yeri gelip bana yine soru soracaksa bela beni bekleme zaman da varsa çek git derim ama bide bana sorsun gelsin onun bunun beynini yorsun feyzin hesabını sormadı yorgun beden de bitkin benzi de solgun kelimelerin aslı yoktu be kanka sokakları sarhoş yuh de salla eskimiş onlar bırak ama kalsın hemen çaresine bakardı tayfa bu kaç kaç maçların özetini göster anam bana kalsa direk sarı kart ama yanlışın üstünü örtemem anla makasları aldı ya gerisini salla polikati dikkati bana da sen öğret hebacısı gelir ama hayır ne hikmet bak kime niyet ve de kime kısmet alıp başı giderim azaltın ezimet talih kuşu mu adın bre kahpe kondun gittin ağır bi de darbe yoksul hafızan iplemez ibne direk geri gider ağzın gerekirse

Nakarat

bak bana şimdi söyle dinleyelim
seni yeryüzünden defnedelim
ama çok mu zor ki
biz bilelim
bırak hadi
çok kasma fazla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder