3 Eylül 2007 Pazartesi

Meral Konrad - Canım

Meral Konrad - Canım

Albüm Adı : İtiraf Ediyorum


canım işte son çaresizliğim seni ilk kez kaybettim seni
son teter son umudum yok kabul ettim ayrılığı canım
bu seferki neyin kanıtı?seni çok sevioyurm derken terkettin!
hiç bulamıyorum ki aramıyorum aşkı kaybettim gözlerinde
hiç duyamıyorum ki soramıyorum aşkı kaybettim gözlerinde(2x)
hiç unutamıyorum ki anlamıyorum sebebsiz kaçıp gittin
ellerimden
canım işte son uykusuzluğum seni ilk kez terkettim seni
son yeter son umudum yok kabul ettim yanlızlığı canım
bu seferki neyin kanıtı?seni çok seviyorum derken kaybettim
hiç bulamıyorum ki aramıyorum aşkı kaybettim gözlerinde
hiç duyamıyorum ki soramıyorum aşkı kaybettim gözlerinde(2x)
hiç unutamıyorum ki anlamıyorum sebebsiz kaçıp gittin neden uçup gittin gönlümden....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder