3 Eylül 2007 Pazartesi

Mert İçgören - Türk Malı

hadi!
gezdim dünyanin dört bir yanini, dört bir kösesini
ama bulamadim türk mali gibisini
italya fransa almanya ispanya hatta ve hatta amerika, britanya
dolastim ben her bir kitada ama böyle kalitelisi sadece istanbulda
istanbulda egitim kücük yasta baslar, ortaokul, lise bunlar önemli yaslar
her genc kizin hakki iyi bir egitim almak, vazifemizdir bunu saglamak
iki tane güzel kiz var bende, birine merso aldim, öbürüne bmw
kapistiriyorum bunlari bebekte, etilerde, canim sikildikca, her gece
kazanana eve gelince büyük hediye, kaybeden dogruca mehmete
alfabeyi bitirdim ben kac defa, her dilde a`dan z`ye, bastan sona
isimiz bu, yap islet, devret, bu vatana en büyük hizmet
türk mali yurdun mali, herkes onu kullanmali

cok güzelsin, cok sekersin, cok hossun,
biraz bossun, ama olsun, ne de olsa yollusun
cok nazlisin, cok tatlisin, biliyorum aslinda sen de haklisin
ne de olsa türk malisin (türk mali yurdun mali her türk onu kullanmali)

- zrr
- efendim
- mert bizi diskoya götür
- diskoyu size getireyim kizlar

yatagimda mankenler deli gibi terler, derler "mert noolur artik yeter"
sadece onlar degil, bunu her kız söyler, ama kizlar sizi kim dinler
bizde parali asker yok, hepsi gönüllü, tecrübeli yetenekli, bazilari güdümlü
bazilari ünlü, bazilari "ohaaa" hepsi de güzel, hepsi de süslü
severim mersoya binmeyi, bindirmeyi, kari kizi gezdirmeyi, her ortama girmeyi
gece gündüz eglenmeyi, para yiyip, yedirmeyi, yiyip icmeyi, sonra eve gidip yiyismeyi
isimiz bu, gücümüz bu, gelen gecen cok, kalbimi calan yok, ask yok sevgi yok,
duygu yok, ilgi yok, dert yok, para bok, kari cok (yaaaa)

beni kasma, bogma, kilitleme, yorma, sikinti yaratma, cok soru sorma, suskunken daha güzelsin, cok konusma
türk mali yurdun mali, herkes onu kullanmali


cok güzelsin, cok sekersin, cok hossun,
biraz bossun, ama olsun, ne de olsa yollusun
cok nazlisin, cok tatlisin, biliyorum aslinda sen de haklisin
ne de olsa türk malisin (türk mali yurdun mali her türk onu kullanmali)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder