3 Eylül 2007 Pazartesi

Metin Arolat - Hata Bende

Metin Arolat - Hata Bende



akşam keder olur buralarda
sevgilim gülüşün çok uzaklarda
sen hiç yoksun ki yanımda
hasretin bekler hep odamda

yazık geçen günler hiç çare değil
rüzgar esse gecelerim çözülse
yine ayrılıklar var ufukta
her şeye razıyım ölümlere uğrunda

hata bende dertsiz başıma dert aradım
içimse kıpır kıpır çünkü şimdi sen aradın

yazık geçen günler hiç çare değil
rüzgar esse gecelerim çözülse
yine ayrılıklar var ufukta
her şeye razıyım ölümlere uğrunda

hata bende dertsiz başıma dert aradım
içimse kıpır kıpır çünkü şimdi sen aradın

aşkların en güzeli bu belki hasretin beni yoran
canım gittin gideli ben yokum biliyorum hata bende

dertsiz başıma dert aradım
içimse kıpır kıpır çünkü şimdi sen aradın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder