3 Eylül 2007 Pazartesi

Metin Işık - Melek Yüzlü Sahtekar

Metin Işık - Melek Yüzlü Sahtekar



elimi açtım da yalvardım mevlaya
dileğim bir sendin istedim duamda
sevgili hasreti çekmek zor güzelim
ağlattın ağlattın tükendim sonunda

ben seni canımdan çok sevmedim mi güzelim
ben sana ömrümü vermedim mi güzelim
ben sana kendimi kul köle ettim de
sen bana mutluluğu çok gördün güzelim

laylaylom galiba sana göre sevmeler
hopaşinanay galiba sana göre sevilmeler
uğramaz mı semtine ayıplar utanmalar
duysalar elalem sana ne söyler

son sözümü söyleyim benden sabır bekleme
zaten dertle doluyum bir dert daha ekleme
sende kadir kıymet yok senin sevgin bu kadar
benden sana elveda melek yüzlü sahtekar

ben seni canımdan çok sevmedim mi güzelim
ben sana ömrümü vermedim mi güzelim
ben sana kendimi kul köle ettim de
sen bana mutluluğu çok gördün sevgilim

laylaylom galiba sana göre sevmeler
hopaşinanay galiba sana göre sevilmeler
uğramaz mı semtine ayıplar utanmalar
duysalar elalem sana ne söyler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder