3 Eylül 2007 Pazartesi

Moğollar - Çölde Gökyüzü

Moğollar - Çölde Gökyüzü


Yaşlı bir kadın çıplak ayaklarıyla
Ağlayarak kaybolan oğlunu arıyor
Elleri bağlı bir esir üşüyor kamyonda
Titriyerek korkudan bir çuval kafasında

Oturmuşken yemeğe akşamüstü evlerinde
Çıkarırlar dışarı zorla elleri havada
Çocuklar ağlayarak çöker toprağa
Amerikan askerleri Bağdat yolunda

Odamda televizyon karşısındayım
Pencereden baktım çölde gökyüzü
Kan fışkırdı ekrandan ürperdim kaldım
Kara dumanlar savaşın korkunç yüzü

Çölde gökyüzü
Yıldızlar parlar
Çölde gökyüzü
Bombalar yağar

Teksas'lı bir asker korkunun pençesinde
Ateş eder hareket eden canlı herşeye
Ve karşıda Irak siperlerinde
Elinde beyaz bayrak ölü bir asker

Yağmacı suratında sırıtır sevinç
Ne bulursa götürür yakılır tarih
Ne sular akar nede elektrik var
Yanıyor Bağdat kara dumanlar

Odamda televizyon karşısındayım
Pencereden baktım çölde gökyüzü
Kan fışkırdı ekrandan ürperdim kaldım
Kara dumanlar savaşın korkunç yüzü

Çölde gökyüzü
Yıldızlar parlar
Çölde gökyüzü
Bombalar yağar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder