3 Eylül 2007 Pazartesi

MT - Gölge Oyunu feat Abluka Alarm

Laedri Verse

Yalan münasabetle madur ettim adımı affet
Aklı tenkit edememek mi menfi ettim hatrı
Şerdeyim bitap bu halim metanetim bu tüm bugün
Bu mevzu müşkül etti kalbi kalpler ordusunda terfiyim
Hadim edin bu pembe düşümü meşgulüm
Zaman yok eşkalim kayıp bi başkayım bugün
Bi başka aşktayım revaçtayım ben haydi taşlayın bu kalbi
Tuşlayın tevazü yok tecelli edememekte neymiş anlatın
Kardan adamlarında yok anlam sen haydi salla aslanım
Bu sahne son bi drama şahit olacak aklın
Vakit tamam lan rapimde bir kelam dilimde son duam
Dualarım kabul mu mevlam?
Bir vesikalık müsade ver bu suret ezberin mi yok kinayelerde
Kalbe doydu bak rapim mi çok lan bu sanki boş bir anlam oyunu
Kullan oyunu yorumu bana bırak ve tadına bak bu tam bi gölge oyunu

Mt Verse

Tek kişilik dünyalar içindeyim ve içimde ben içinde
Renkli dünyalar olan sanal bir biçimdi
Tek virüslü arkadaş içimde bak ve söyle sen kimsin de
İnsanlık hiç bilinmeyen ilimdi
Seninle sayfaları yeniden yazalım isterdim
Birde mavi derilere siyanür ozona sprey yeşil kırlara plastik atıklar dilerdim
Uzaktan safsatalıkla izlerdim güneşleri
İnsanım ben kırık kalbi yapışmaz umuda aşık acıya aşk kadar hasret
Topraktan bi can bana sormadan geçen zamana alışan
Dönek dünyamda gerçeklerimin hepsi yalan
Umuda yolculuk bu dönülmez akşamların ufkunda da olsa
Birde güneşlerim içime doğsa AblukaAlarm ve Mt
İpsiz kuklaların gölge oyununu oynasa bu en son dramada

Savaş Verse

Dertlerim bu şifrelendi belleğim nöbetçi yüklemim de arsızım
Ve titremiş tenimde saygı yok yok
Sade evrenimde taş bloktu bense
İnsanım sonuçta sözlerimde kaygı çok çok
Fırsatım hurafe tepti şansı tok karında tek ilaçtı
Bense çizgilerde belli baskı yepyerinde taştı
Gemim betonda battı bahtı her utançla tahtı kaptı yapılı çok cazanlı
Sarkalaçtı sezgiler ilerde bir müzik ve hile başlamış bu oyuna
Çalgılarda senfonik majörse şartım tam şafakta tattı
Tahtın ölümü bozgun etti gözlerimde döndü şanlı salgın
Çok inanca yoksulum ve kararsızlık ortamında kindilinle arkadaştı
Sattı gerçeği konumda belli yön değişti sahi
Kavgamız tanımda öldü sözlerim ve söndü kirli zaati

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder