3 Eylül 2007 Pazartesi

MT - Gurbet

Aksamlara saliyorum gonlumude,seni unutmak zor geliyor be ana�.
Senin gittigin yerlermi? Ben mi? Anlamadim ana neresidir gurbet??
Ama ogrendim..Aci olsada bu cektigim illet,buranin adi gurbet ana..

Yangin izlerini cizip,uzerine cehennem ruzgarlarini orttugun,
Kordugum,gordugum pislik icinde bir dugun..Sehrin isiklari lehbi,felsefesi dehni..
Kefeli kareli elbiseleri,yurekleri uzak yerleri ozleyenleri yutan bir canavarin dusunceleri var simdi aklimda
Kolay mi ana??Yillarca acisini cektigin,50 metrekarelerine vatan kokularini sindirdigin zindanlardan,
Kurtalmak,kacmak,yasamak??vatandan uzak ellerde aksam olunca yuregine coken illet,
Uzaklarda oldugun hasret,uyan ana,ac gozlerini bak bende ogrendim sen gibi,
Aksamlar uzerimde,buranin adi gurbet..

BURANIN ADI GURBET,YILLARCA YASADIGIN LANET
MEKTUPLARINA DUSEN YAS,ORTER SENI DE MAABET
SENDE BENI TERK ET,KOLAY ARTIK YALNIZLIK
BAK BENDE OGRENDIM BURANIN ADI GURBET

Gecelerin gozyasiyim,uyudugun ruyalarina,patikalarina umutlarini attigin,agladigin,
Sonbaharlarini hayal yaptigin,poyrazlarina sarilip,ufuklarina acildigin,lanetin icinde yuregimle ben ben vesen
Akar gider yuregimden,siyah beyaz resimlerden,gencliginden,verdigin emeginden,tuttugun ellerimden
Bir sen kaldin ana.yarama basan sarkilara,gozumden akan yaslara vur beni parcala kayalara.neye aitki yasama
Aksama yatacagim kucagin yok,Yalnizlik icinde binbir musibet,ben senden ayri bir illet ana buranin adi gurbet


Melek olup gelmedin mi hic ana??Bu yaban ellerde bana oglum demedin mi hic ana??
Cekmedin mi gul dedigin kokumu icine??Ellerimi tutmadin mi??Ben uyurken gozlerimden opmedin mi ana??
Haykirisim gelmedimi oralara?yaralara tuz bastimda,gozyaslarimla,sarildigim anlarinla,
Beni birakip bana gelmedin mi ana?Yasamadim hic,gittigin andan beri burasi mi gurbet
Gurbet mi gittigin yer anlamadim ana..sen mi?neresidir ana?anlayamadim ana neresidir gurbet?
Yasam denen illet gurbetler icimde ana..........


Yasamadim hic,huzur nedir bilmedim,sokak koselerinde duman alti dusuncelerim,
Ben yoklugunu hic bilmedim,yagmur oldu bak akti yuregim,kucuk ellerim,pembe hayallerim
Kucagindayken degisirdi hep gunlerim,sacimi oksayan ellerin,gulusun,tenin,
Sen benimdin ana,bende senin..Guller arasinda sevgin nedir bu ettigin?
Kader dedigin yemin ana aglama sen,uzulmesin gozlerin,yikilmasin bedenin,ben seninim ana sende benim
Bu yollar ana beni senden ayiran yollar,sevgiyi hasreti kollar,dalar yalnizligada aglar geceleri
Ruyalarimda sayiklar,umutlar korkar kalkar gokyuzune bakar,akar gozlerimden yaslar.
Daglar mi ana yaralarimi,saklarmi bir dilim ekmek,cemenler uzerinde,beklermi gul gozlerin yaralarimi
Beklermi ana?Huh

BURANIN ADI GURBET,YILLARCA YASADIGIN LANET
MEKTUPLARINA DUSEN YAS,ORTER SENIDE MAABED
SENDE BENI TERKET ANA,ZATEN ALISTIM BIR BASIMA.
BEN VARYA ANA,GURBET OLDU ADIM GITTIGIN ANDAN BERI
GITTGIN YERLER DEGIL ANA,BURANIN ADI GURBET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder