3 Eylül 2007 Pazartesi

MT - Hepsi Deli Mi Ne feat Ufuk

Ufuk Nakarat

Hepsi deli mi ne dedim
Hepsi oOoOoOoO
Hepsi deli mi ne dedim
Hepsi oOoOoOoO
Hepsi

Mt Verse I

Dedim susun Fareli köyün kavalcısı pedofil
Gördüğünüz yerde kavalını gözüne sokun
Sorun var mı? Sorun yar mı? Bırakıp giden hıyar mı?
En güzeli benim paşam
Birde paparasyaya gözüksem akşam akşam hangi zenginle yatsam
Şişenin tam dibine çaksam fırlatsam ah oysanam
Size birkaç fifty cent veriyim bizi rahat bırakın abe
Yoo XXXL hadi birgün ama birgün
Yok artık Mt seni sever mi bilinmez ki
Hergün kral tv tiripleri ah bu kiksler ah bu viksler kiksler neler neler kiksler broo
American ciks style yoo
Yoo millet go go

Ufuk Nakarat

Hepsi deli mi ne dedim
Hepsi oOoOoOoO
Hepsi deli mi ne dedim
Hepsi oOoOoOoO

Mt Verse II

Hepsi deliyse delinen deliyse v.i.pmizi değilde delil gösteremeyenlere deliyse napacaz da
Bi düşünün bakaym delileri sıraya dizin sağdan sola
Hepsini sayayım gayaym gayduraktan gayaym
Emek vermeyen yazay boş rhyme hoş rhymeda güna en stratejik gonumda olan benum
Sonsuza kadar şarkılarla gulaklarda galayım
Ya fuck siktir de susta siktir git be yeah
Çamaşır suyu amonyak ortaya bi manyak gerekecek
Daltarak oynayacak silahları konuşturacak piçleri oynatacak
Club beatle hatunları çoşturacak
Çalkalayın laa ladiess
Şoppi şoppi şoppi şoppii
Şoppi şoppii yeahh oohh
Şoppi şoppi şoppi şoppii ( delilooo delilo yeaa )
Şoppi şoppi şoppi

Ufuk Nakarat

Hepsi deli mi ne dedim
Hepsi oOoOoOoO
Hepsi deli mi ne dedim
Hepsi oOoOoOoO...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder