3 Eylül 2007 Pazartesi

MT - Pırıltı

MT - Pırıltı

Albüm Adı : ağlayan bir palyaço


MT � Pırıltı

Gözlerimi kapattım ağladım yarına
Söz yalan yemin taş basarak bağrıma
Bir ütopya her günümde bir rüya

Mozole Mirach verse

Patlayan karanlık soğuk ölümlerin dilinde hangimiz batık
Atık batının katiliyim satılık
Her mekanda yaşanan politikal oyunlar maskeler içinde gecenin siyahı
Gözümün beyazı kanlı silahları tutan o paralı sayısız asker
Batıda kültür varsa doğuda sahne drama
Ve kurala bağlı birinci şartta sömüreceksin zorda
Olsa gömüleceksin ölmeden toprak altına
Bak emre bağlı kalmamak senin elinde
Küfreden kadar ki isteyen de varsa sus
Vakit denizde kum değil bilakis aksine
Çok geç olmadan uyan dünya döndü tersine
Kalıba uymaz susmaz uyumaz sinsi fikri şaşmaz
De mozda yanmaz onca derde gelmez ki
İzlemez rezalet siyaset adalet hükümet ve kural mediyet MT sen devam et

Gözlerimi kapattım ağladım yarına
Söz yalan yemin taş basarak bağrıma
Bir ütopya her günümde bir rüya (batı dünya)

Mt verse

Uçurum oldu her günümde her düşümde düştüğümde
Ağlamayan oyuncak askerler misali geçti her günüm de
Dün de bugün hüzün azanı nazan bir dünyayı düşün ve sakın hiç korkma
Bu yapma savaşları süsleyen bebek katillerinin onur madalyalarında parlar güneş
Doğruluk birleşmiş kargalar sürüsünün altında insanlıktan uzak parlar
Derbeder durumundan beter çilekeş naralar
Batırılmak batıl inançlara sülük olmak
Yaşadığını sandığın dünya güneşi doğudan batıracak kadar küstah
Sen bu paradoksa ortak olma niyetinde giyotine koyduğun başını değil
Kirlenecek kıyafetini düşün ve zevzekleğinle bir savaşa katılarak
Vezirin esir nefesini dindir şeytanın bilimin mi sonucu kesindir
Cihanı ipleyen bilir gerçekler gözler önünde isterse sezilir
Doğru yanlışın kompleksiyle yetinir

Gözlerimi kapattım ağladım yarına
Söz yalan yemin taş basarak bağrıma
Bir ütopya her günümde bir rüya (batı dünya)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder