3 Eylül 2007 Pazartesi

MT - Yürek Parem

Yürek parem nasılsın? Bıraktığın gibiyim ben
Birkaç karalanmış kâğıtta gariban aşkım ağlasın
Şiirlerimde sen son olsun bu elvedan
İçimde kanayan yürekle sen başka bir şarkısın

Haklısın belki de gökyüzünde kayan yıldızlar gibi gözlerinin cıvıltısı
İntiharı sanki galaksinin, sanki bütün çiçeklerin
Sanki bütün meltemlerin, sanki bütün sevgilerin sonu elvedan
Hadi çöz prangalarını da coşsun yüreğim
Gamzelerinde açtım ben kır çiçeklerini
Uçurtmalarım gözlerinde adımızın baş harfini yazdığım
Senin ellerinde misina kesiği
Bu aşkı uçurumlardan kurtarayım derken
Senin yüreğinde de yangın izleri
Gözlerinde de bir aşkın neferi
Hangi ateşe yanmışsın ki o ateş sönmüş gözlerimde
Kalbimin pimini çektim sarıldım kendime
Ne kadar olmayan mey varsa kafaya diktim
Ben tektim senle tek yürektim
Sana yazdığım şiirlerim, sen de tektin, tek yürektin
Ta ki gönül acın gamzelerindeki çiçekleri soldurana dek
Hep çalan bir şarkı vardı
Bir rüya,sen rüyalarımda ellerini tutabildiğim tek melektin yürek parem,
Tek sevdiğimdin yürek parem, tek sevdiğim

Yürek parem nasılsın? Bıraktığın gibiyim ben
Birkaç karalanmış kâğıtta gariban aşkım ağlasın
Şiirlerimde sen,son olsun bu elvedan
İçimde kanayan yürekle sen başka bir şarkısın

Perişan bir Karadeniz sabahı.
Kayalar yorgun, dalgalar yorgun, martılar yorgun
Ben yorgun, ben yordum bu kalbi
Ben soldum onca gül arasından da
Sen gittin poyrazlarla dolunayda ayazlarla
Hep ben yapraklarımı yoldum.
Cıvıltısı sönük akşamlara sordum seni yok dediler
Al dediler bu kalbi kaç dediler
Yine yeni bir güneş yine yeni bir gün doğuyor dediler
Takalar demir aldı ufuk tam gücüyle hazır
Hadi kalk yiğit, aşk yiğidi bozmaz dediler
Gücü yok bu dizlerin dedim
Bırakın birkaç asır daha solayım dedim
Sırtımı yasladığım nem kokan duvarların dibine
Bırakın elimdeki yarı sönmüş sigaradan bir fırt daha çekeyim dedim
Dermanı bitmiş aşkı silinmiş ciğerlerime
Yani cesaret ettim seni birkaç dakikada olsa yeniden düşlemeye
Ben mehtabın aydınlattığı kara kumlar üzerinde
Çatık kaşlarla Karadenizle sert sert bakışırken
Hangi güneşin gücü yeterdi yeni doğmaya derken
Zağna tövbesi günahın boyunlarına olsun
İsyanım yok kadere daha çok erken
Kapat sesi sus!
Karanlıkta ağlayan rüzgârı duyuyor musun?
İşte o ses hiç kulaklarımdan gitmeyen bir rüya

Yürek parem nasılsın? Bıraktığın gibiyim ben
Birkaç karalanmış kâğıtta gariban aşkım ağlasın
Şiirlerimde sen,son olsun bu elvedan
İçimde kanayan yürekle sen başka bir şarkısın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder