3 Eylül 2007 Pazartesi

Murat Boz - Maximum

Murat Boz - Maximum

Albüm Adı : Maximum


kaç zamandır rüya görmez oldum
çoktandır yanlız yatar oldum
senden beri,gittiğin günden beri
tablaları külle doldurur oldum

kaç zamandır seni görmez oldum
soruları kendim yanıtlar oldum
dünden beri gittiğin günden beri
aynalara boş gözle bakar oldum

sana aşkım minimum minimum minimum
sana öfkem maximum maximum maximum (x2)

kaç zamandır rüya görmez oldum
çoktandır yanlız yatar oldum
senden beri,gittiğin günden beri
tablaları külle doldurur oldum

kaç zamandır seni görmez oldum
soruları kendim yanıtlar oldum
dünden beri gittiğin günden beri
aynalara boş gözle bakar oldum

sana aşkım minimum minimum minimum
sana öfkem maximum maximum maximum (x2)

müzik...

sana aşkım minimum minimum minimum
sana öfkem maximum maximum maximum (x2)

müzik..

alo..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder