3 Eylül 2007 Pazartesi

Murat Boz - Umrumda Değilsin

Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz çekip uzaklara gitmişsin
Beni yakmakla kalmayıp
Küllerimin üstüne gül dikmişsin

na,na,na,na,na
na,na,na,na,na
ooooo,ooooo

Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin
Biliyor musun sevgilim
Umrumda bile değilsin

na,na,na,na,na
na,na,na,na,na
ooooo,ooooo


Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz çekip uzaklara gitmişsin
Beni yakmakla kalmayıp
Küllerimin üstüne gül dikmişsin

Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin
Biliyor musun sevgilim
Umrumda bile değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder