3 Eylül 2007 Pazartesi

Murat Göğebakan - Gardiyan

Hapishane, ah dertli yeri
Dertlerden her gece gündüz
Simsiyah ve bir garibim
Bilemiyor dertlerini
Anlatsam, hep yalvarsam da
Sızlansam, hep dağıksam da
Her bir gece karanlıkta
Aşklarsa hep hatırada
Bitsin, bitsin artık kara yürek
Zincir yerine artık hep yürek
Göndersende bitnsin dertler
Dönsün o hep ah o mesut günler
Mesut günler ah o mesut günler

Gardiyan, gardiyan etme beni ziyan
Kader bu herkes pişman olurmuş
Bırak bırak artık haber aldım
Karım doğurmuş, karım doğurmuş
Gariyan, gardiyan

Aylar var görmedim seni
Aylar var özledim evi
Kara haber bir yerlerde
Taşlar üstünde ağladım
Aylardır ah hiç kimseden
Ne gelen bak ne de giden
Kader alın yazısında
Dört duvarın arasında
Rüyalarda kurtuluşum
Ben artık bak mahvolmuşum
Mesut günler gittiler gider
Ne dost ne de aşk

Aşk bize yasak, aşk bize yasak, aşk bize yasak

Gardiyan, şşşt şşt gardiyan
Gardiyan dedik ya etme bizi ziyan
Kader bu herkes pişman olurmuş bak
Bırak bırak be haber aldım
Karım doğurmuş, karım doğurmuş
Hem de oğlan olmuş
Gardiyan ne olur duy artık sesimi
Aşk bize yasak, aşk bize yasak, aşk bize yasak
Aşk bize yasak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder