3 Eylül 2007 Pazartesi

Murat Yılmazyıldırım - İçimdeki Sevgiliye

Bekledim geceyi ay doğacak diye.
Yıldız olp göklere çıkmaya düşledim.
Dünya bana replikler verdiğinde.
Dünya bana replikler verdiğinde.

Aşkına güller atacağım.
Sonra arkama dönüp uykulara yatacağım.
Ardında güneşin yokuşu.
Düşlerime sevdalar katacağım.
Düşlerime sevdalar katacağım.

Bir tek bana aç kapını.
Yanlızca bana gülümse.
Ben bir gül dalı oldum.
Beni yanlızca sen elle.

Bekledim ölümü yaşamayı özledim.
Melek olup yeryüzüne inmeyi düşledim.
Aşık bana cenneti gösterdiğinde.
Aşık bana cenneti gösterdiğinde.

Gönüllere şarkılar yazacağım.
Sonra uykumu bölüp gözyaşlarına koşacağım.
Önümde dünyanın soluşu.
Düşlerime saçlarından taçlar takacağım.
Düşlerime saçlarından taçlar takacağım.

Bir tek bana aç kapını.
Yanlızca bana gülümse.
Ben bir gül dalı oldum.
Beni yanlızca sen elle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder